Podróż po osi czasu

Przenosimy się w przeszłość. Nasza podróż obejmować będzie czasy bez motoryzacji, mody, komputerów, telewizji oraz telefonów. Dzieje ziemi rozpoczynają się na nowo a grupy śmiałków stają się odpowiedzialne za wykreowanie cywilizacji. Podróżnicy po osi czasu będą musieli zmierzyć się z czasami chaosu i ciemności, sprostać pradawnym czasom gdy człowiek nie wiedział co to ogień, znaleźć wspólny język, czy wynaleźć maszyny umożliwiające wykonywanie przyziemnych prac. Są zdani na siebie. Pozostaje im tylko połączyć siły, przebyć razem tę podróż i wspólną pracą osiągnąć sukces.

Plan doskonały
– Zegar tyka, policja na ulicach czujna, a hajs musi się zgadzać!

Gra rozpoczyna się na podwórku jednej z Wrocławskich kamienic w dzielnicy Śródmieście. Złodziejska szajka knuje obławę na wrocławskie banki. Ich zadaniem jest zdobycie jak największej ilości pieniędzy, „okradając” jak największą ilość placówek – nie dając się przy tym złapać, sprytnym policjantom patrolującym miasto. Misja kończy się kiedy skradzione pieniądze trafią do dziupli, której położenie jest na początku obławy, tajemnicą dla złodziei. Informację na temat tego gdzie się znajduje, bandyci otrzymają na trasie – po wykonaniu wyznaczonych im zadań. Złodzieje nie posiadają prywatnych mafijnych samochodów – dlatego też nie rzucając się za bardzo w oczy muszą poruszać się komunikacją miejską.

Wrocławskie tajemnice

Wrocław czaruje tajemnicami – jest to miasto przepełnione zapomnianymi miejscami, zapierającymi dech w piersiach historiami i legendami. Przyszedł czas na ich poznanie… Scenariusz tejże gry, pozwala na alternatywny sposób zwiedzenia i poznania “miasta mostów”, “miasta spotkań” “miasta krasnali”
i MIASTA TAJEMNIC. Dla tych którym wydaje się, że wiedzą wiele i dla tych, którzy czują że nie wiedzą nic. Zapraszamy do zagłębienia się w sekretach stolicy Dolnego Śląska… reszta niech pozostanie tajemnicą, spraw by przyszedł czas na jej odkrycie.

Sherlock Holmes

Od pewnego czasu w mieście dochodzi do wielu przestępstw, których sprawcy są nieuchwytni dla miejskiej policji a nawet tajnych detektywów. Sprawa toczyłaby się tradycyjnym rytmem gdyby nie fakt, że szajka, która stoi za wszystkim, kradnie cenne dzieła sztuki a ostatnie –  skradzione ubiegłej nocy
z Muzeum Narodowego według policyjnych informatorów jeszcze nie opuściło granic miasta….

Najwyższy czas by sprawę w swoje ręce wzięły nieprzypadkowe osoby, ale Ci, którzy mają w sobie niezwykły potencjał, spryt i zdolności. Tu nie ma czasu na zbędne protokołowanie, analizowanie historii włamań i ślęczenie nad biurkiem do późnych godzin! Obraz wart 5 000 000 jeszcze przed zmrokiem „rozpłynie się w powietrzu” jeśli nikt go nie odnajdzie…

Sam Sherlock Holmes prosi Was o pomoc. W pojedynkę nie uda mu się odnaleźć dzieła sztuki, a tym samym schwytać przestępców. Wspólnymi siłami można jednak zdziałać wiele! każdy zespół detektywistyczny musi się spieszyć by w jak najkrótszym czasie zdobyć wszystkie poszlaki. Łącząc je w całość na pewno uda się dotrzeć do obrazu a tym zapobiec kolejnym kradzieżom i przestępstwom.

Mapy przygotowane, niezbędne Wam akcesoria – udostępnione! Pozostaje tylko liczyć na Wasz spryt, umiejętność logicznego i trzeźwego myślenia, orientację w terenie i znajomość technik negocjacyjnych – pamiętajcie każda twarz służy do wyrażania emocji a każdy przechodzień może być źródłem informacji…